عیدتون مبارک

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

عیدتون مبارک

 

فرا رسيدن عيد غديرخم بر عاشقان آن حضرت مبارک

 

هرچه هست و نیست علی است

 

و جز او چیزی نیست....

 

 

روز مـحـشــر پـرسـيـد ز مـن رب جـلــــــــي

 


گفت تو غـرق گنـاهي؟ گفتمش يـا رب بلي


 

گفت پس آتش نميـگيرد چـرا جـسم و تنـت


 

گفتمش چون حـك نمودم روي قلبم يا علي

 

 



نظرات شما عزیزان:

کتی
ساعت19:23---13 آبان 1391
من از بازی نور در وادی بی قلب ظلمت ها نمی ترسم

من از حرف جدایی ها

مرگ آشنایی ها

من از میلاد تلخ بی وفایی ها می ترسم



عيدتون مبارک ....
ممنون که به من سر زدين ...
موفق و پيروز باشيد ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 12 آبان 1391برچسب:عيد غديرخم,عید,حضرت علی, ساعت توسط masoud |